FEBER

Liam kändes jätte varm igår kväll runt 19 tiden efter sitt bad, jag var övertygad om att han hade feber
men Alex trodde det berodde på morgonrocken som jag haft i torktummlaren så den skulle vara
varm och go efter hans bad.
Vi satte på honom pyjamas och sen gick han och la sig, han kändes fortfarande jättte varm så jag gav honom en alvedon.

Halv 5 vaknade han första gången imorse och bara grät, jag fick honom att somna om men efter en timme vaknade han igen, då stod han och hoppade i sängen och ville verkligen inte ligga där längre så han fick komma upp vid min sida, efter mycket bök och stök så somnade han i en halvtimme, Shelby var på bus humör så hon väckte honom igen...halv 6 på morgonen !

Vi låg och myste i sängen fram till 7.15 sen gick vi upp för då var Liam riktigt rastlös och fortfarande stek het, jag hade kunnat steka ägg på honom så varm han var.

Jag gav honom välling och lätt honom vara uppe en liten stund innan jag tog tempen på honom och den visade
38.4 grader...han har FEBER för FÖRSTA gången i sitt liv...lilla plutten.

Ja nån gång måste ju vara den första och han verkar inte alls hängig för han är överallt precis som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

lilla stackaren!

Hoppas febern försvinner fort..

2010-02-10 @ 17:13:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: var till super hjälp!

Känner mig helt lost när jag är ledig. men det där lät som en bra dag.



Ett tag så försökte vi på inrådan av BVC ta bort casper förmiddagslur men det blev verkligen inget bra... Så tros han får ha kvar den minsann. Ska bara få lite mer ordning på hans ätande...

2010-02-10 @ 17:30:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Åh vad mysigt! Hoppas han blir bättre, o att han sover natten ut, stackare! :(.



Jack han blir 7 månader på söndag. Känns som de var igår jag födde honom, tiden går för fort ibland.



Kram

2010-02-10 @ 17:46:55
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

:) Så himla mysigt !



Hur var det i natt för honom? Sov han nåt Liam? Tänkte på febern

2010-02-11 @ 08:29:33
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0