Godmorgon !

Nu sitter jag här och skulle lägga över fotona på datorn från kameran så ni kunde se bilderna jag pratade om i förra inlägget, men datorn hittar inte kameran helt plötsligt...så typiskt, varför hittar den inte kameran nu så där helt plötsligt ? det har ju alltid kommit upp automatiskt innan och jag vet inte hur man gör för att det ska fungera igen...gahhh

Jag får helt enkelt vänta på att älsklingen kommer hem så han kan fixa det.

Jag får spel på vår hund Shelby, hon har börjat med att lägga upp sina framtassar i fotdelen på vår säng VARJE morgon runt 6.30 tiden, varför...vet inte.
Hade det varit en liten hund hade det inte gjort så mycket för det hade jag inte märkt, men en hund på snart 30 kg som är en ganska stor valp känns i sängen när hon lägger upp sin tyngd på den.

Vi måste köpa ny hund mat snart igen, inte mycket kvar av den säcken vi har och snart ska vi öka mängden igen så då tar säckarna slut fortare än vad de gjort tidigare.
Just nu får hon 640 gram om dagen och när hon blir 5 månader om några veckor så ska hon ha 755 gram delat på 3 om dagen.
Tänkte vi skulle anmäla oss till hundkursen snart också, lite lydnad osv.

Vad annars idag då ?
Kanske baka en päronpaj ?
Ta dammsugaren på en vals !
Hämta in lite ved !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0