Här går det undan...

Här går det fort kan ni tro...nu kryper inte bara Liam..han reser sig upp mot möbler och oss nu, men han tror ju fortfarande att han kan gå direkt utan stöd så det får han öva lite mer på först innan han kan släppa taget helt.

En riktig klängapa är han just nu, hänger med en överallt och ska klänga...inte ens på toaletten kan man få sitta i fred.

Shelby har fått fnatt här hemma...jag tar tillbaka det jag sa om rumsrenheten i ett annat inlägg, hon har varit uppe 2 gången inatt och gjort nummer 2 och sen har hon börjat kissa på sin egen filt som hon har i vardagsrummet.
Varför gör hon så här nu då ?

Vi väger Shelby med jämna mellanrum för att se hur hon utvecklas:
När vi fick hem henne vägde hon 12 kg och var ca 3 månader gammal
Nu är hon snart 4 månader och väger 22 kg.


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Oj! Hunden växer så det knakar! Tur inte barnen växer lika fort.



Vilda är också riiiktigt klänging nu och ibland får jag nog. Antingen har man en bebis på sig eller så får man huvudvärk av all gråt!



Kul att han reser sig själv nu! :) Kram

2010-01-18 @ 17:26:22
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Sofie

skönt att höra att det inte bara är min lilla sötnos som är grymt klängig och gnällig just nu.



Kul att han kommit igång med krypningen.. :)

2010-01-23 @ 17:31:45
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0