Vilken natt.

Igår gick jag och la Liam till sängs vid 21 tiden, sen satt jag uppe en liten stund till och kollade på tv, mest för att slappna av och släppa dagen som gått.

Klockan 23.30 vaknar Liam, jag försöker hyscha honom men det går inte så det var bara att trä på sig nått klädesplagg, starta tv:n igen, byta en torr blöja och ge Liam en alvedon sen ge han lite mer välling...han ville inte riktigt somna om igen fast att han knappt kunde hålla ögonen öppna.

 Han somnade i min famn till slut så jag gick in och la honom i sin säng sen gick jag ut i köket och diskade flaskan, stängde tv och la mig jag med, men då vaknar Liam igen och ville inte somna om på egen hand så jag satt med honom tills klockan slog 00.35,

 då var både han och jag väldigt trötta och sen hade väl alvedonen börjat verka, jag tror det är tand nummer 2 som är på väg nämligen.

Liam vaknade i sin vanliga ordning 7.30 men jag orkade verkligen inte gå upp då så han fick komma över i min säng så jag kunde ligga och dra mig en stund till, sen protesterade han hej vilt med att ligga där längre så det var bara till att dra sig upp,
sätta Liam på fårpälsen framför tv med sina leksaker och sen gå ut med hunden.
Ge hunden mat, ge Liam välling, sen dricka det goda kaffet...nästan människa igen.

Nu har jag precis dammsugat och ska snart baka en kaka för vi får snart besök av Therese och Lucas, Lucas är 1 månad äldre än Liam.
Kul med lite lek för Liam, det är inte så ofta han träffar nån annan i sin egen ålder.


Kommentarer
Postat av: sara

oj vad de e fart i dig... vi har nyss gått upp :) nästan!! Allt bra med er? Kankse de e tänderna som gör de med sömnen- gabriel har fyra nu och påväg att få 6 och sömnen blir helt rubbad när de e tänder på g! hälsa terese och hennes son kram sara

2010-01-13 @ 10:49:35
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Förstår det, ville i alla fall bjuda in er! Kommer nog tre st, eller ja... vet iaf att en kommer! Litet kalas :P



Ja det är skönt att hon sover regelbundet nu och hon har börjat sova sååå mycket bättre om nätterna sedan hon började sova en gång om dagen :) kram!

2010-01-13 @ 23:14:36
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0