idag

Fredag idag, inte för att det gör nån större skillnad hos mig.

Idag fick Alex sovmorgon för han skulle besiktiga lastbilen i malmö vid 9 tiden som han hade körförbud på som han inte visste om sen i januari, oppps som det kan gå.

Jag vaknade lite i 7 och fick panik eftersom Alex fortfarande låg vid min sida, han brukar ju försvinna hemifrån kl.4....skakar om honom lite och kommer sen på att han har ju sovmorgon idag, men då var det ju försent, jag hade ju redan väckt honom och 2 sekunder senare vaknar Liam pigg och glad som alltid. 

Vi går upp alla 3, sätter liam som vanligt på sin fårskinns matta där han snällt sitter och väntar på sin välling medans han kollar på Vakna med The Voice på kanal5. 

Sen när han har fått mat så var det nästa som skulle ha mat (hunden) och sen skulle det ha blivit kaffe tajm, men kaffe burken var tom....grrrr min bensin på morgonen var SLUT.

Alex sticker iväg 

Annica ringer och jag hade gärna bjudit henne på en kopp kaffe men som sagt guldet var ju slut, hon ringde mest för att säga hej.
Sen ville hennes rastlösa dotter ut en sväng så då kom de hit här och bjöd mig på en kopp kaffe, vilken lyx att bli bjuden på kaffe hemma och jag slapp ju packa in Liam i bilen för att köra ner och handla kaffe själv, lyx lyx. 


Nu sover Liam sin eftermiddags lur och då passar jag på att kolla olika tårtor, jag hade nämligen tänkt ge mig på ett försök att göra en kreativ tårta när Liam fyller år. 
En prinstårta. 

vi får väl se hur det går och om ni får se några bilder på den ! 

nu gråter plutten 


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Upptäckte nyss en åttonde tand, en till "tjockis" nere på höger sida. Ikväll har han haft riktigt ont, varit tröstlös och kan inte sitta still =( Nu har han fått alvedon så hoppas verkligen att han kan sova sen!

2010-03-12 @ 19:36:17
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0