Inatt sov vi

Woho inatt sov Liam hela tiden, jag har däremot vaknat 3 ggr och stoppat i nappen och lagt på honom täcket, men Liam har sovit och det är huvudsaken.
Så himla skönt.

När klockan slog 7 sov Liam fortfarande men det gjorde inte Shelby, hon väckte mig och gick sen ut i vardagsrummet och morrade åt sopbilen som stod utanför och förde en massa liv med soptunnan....VA FAN när Liam och jag äntligen får sova ska sopbilen komma, vad gjorde han här så tidigt ? Han brukar komma på eftermiddagarna.

Det var bara till att gå upp och tysta ner hunden.


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Är det inte typiskt?!



I måndags skulle vi ju på pricktest. Vilda somnade om, 20min innan vi skulle gå... så irriterande att vi skulle iväg. Jag ville verkligen sova...



Så är det väl alltid eller? :P Kram!

2010-03-26 @ 16:48:45
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Nej vi kom faktiskt inte försent, utan jag skulle precis väcka henne för att ta på henne och så. Jag tror hon åt frukost i vagnen på väg dit men vi kom precis på minuten dit. Fast jag var rätt svettig, för jag sprang nästan :P haha

2010-03-27 @ 23:46:06
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0