Ny vagn

Igår köpte vi en ny vagn till Liam.
Jag satt inte och velade ett dugg när jag såg vagnen och läst lite omdömen om den som jag googlade.

Vagnen heter Bradford och kommer från Harald Nyborg, inte visste jag att de hade sådana grejer tills jag läste deras reklamtidningen häromdagen för en gångs skull, tur var ju det.

Vi bytade vagn pga vår andra vagn Crescent Atv (som förövrigt ligger på blocket nu i Hörby) kan man inte vända sittdelen så Liam kan endast se den som kör och det är inte han så intresserad av, märkte det när han hängde ut över vagnen för att se åt det andra hållet.

Med bradforden kan man vända handtaget om så han både kan se den som kör eller se vart man kör.
Kanon tycker jag.

Sen priset på vagnen var ju verkligen överkomligt!


gammla vagnen
&
Nya vagnen


Har ni hört något om denna vagnen eller har en själva så skriv gärna av er !


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Vad roligt med ny vagn! Jag vill också ha en ny, men är så osäker på att överge den vi har, för jag är så nöjd med den. Men skoj att prova nåt annat också ju!

2010-03-09 @ 20:40:43
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0