Bakfnatt

Igår när jag kom hem från jobbet hade Alex fått nått konstigt för sig, eller ja konstigt är det väl inte egentligen men det är ju absolut inte något han brukar stå och göra.
Som de flesta vet så är Alex pappaledig nu så han hade tid till detta igår.
Jag öppnade ytterdörren och kom in, Liam möter upp mig och säger 'hej följt av mmmmmmmmmmm'.
Det luktar kaka, det var kaka....hallongrottor.
Gott gott tyckte jag och frågade varför sånt ryck ?
Det visste han inte, men sugen på socker det var han.
Medans hallongrottorna gräddades i ugnen (med vår middag, kyckling)
så tar Alex fram en ny bunke och nya ingredienser...nu ska det bli tigerkaka, sa han.
Ja tigerkaka det blev det.
Sen tar han fram ytterligare en bunke, från den blev det chokladbollar.
Helt vild var han.
Men smaka det gjorde det =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara att njuta ju :)

2010-11-16 @ 10:08:59
URL: http://www.annasplace.se
Postat av: Alexandra

vilken lyx=) Alex lär min gubbe det oxå=)

2010-11-16 @ 12:01:05
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Emilie

2010-11-16 @ 16:14:38
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: farmor

ja, han kan när han vill,han var ofta med mig i köket när han var liten. det sitter i fortfarande, bra bra. kram farmor

2010-11-16 @ 16:18:01
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Oh nu blev jag sugen på negerbullar, bara sådär!



Jag klura på att köpa dom, men din idé var ju super smart.. Den ska jag nog dra för sambon med :) Med magen är det bra, den växer och gror, bebis inne mår bara bra med, dock vänt sig till säte nu, hon som låg så bra på rätt håll, hoppas verkligen hon vänder sig innan hon ska ut :)

2010-11-16 @ 18:19:59
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha vilken hemkomst det blev då!

GÖTT!!

2010-11-17 @ 21:44:16
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv:

Där har du grejen, jag är också en slösa, men önskar innerligt att jag var en spara!

Dock sprara vi på på både barnens konton och vårat spar varje månad, men allt annat spenderas ;-)



Nu tycket jag ju säkert att detta är roligt just för att jag vet att vi har pengar på Zorans kort, hade kanske inte tyckt det va lika roligt om verkligheten var så att vi bara hade 161/70kr att leva på :-( Men just därför tycker jag att alla borde pröva!



Ang. träningen! Det är min hobby, jag älskar dans och träning, det brinner jag för!

VIll du kanske att jag ska peppa dig på avstånd ;-)



Kraaam

2010-11-18 @ 10:40:53
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma :)

Haha vilken galen karl du har! Tänk att han hade energi till att baka tre olika grejer när han är pappaledig. Jösses. Bara jag TÄNKER på att baka EN sak blir jag helt energifattig såhär på kvällen... Hoppas det smakade :P



Har inte hunnit eller orkat med bilden än, förlåt. Kanske bättre vi tar det tillsammans om du kommer hit någon dag då efter 28 nov? Hade varit superskoj! :D



Kram!

2010-11-18 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0