Hur det gick att sova i eget rum.

Det gick riktigt bra, över våra förväntningar.
Han somnade som vanligt framför tv:n med sitt täcke...när vi bar in honom så var han halv vaken och visste vart vi la honom (tror jag) hihi
Jag och Alex gick och la oss lite över 22 (ja jag vet, vi börjar bli gamla)

klockan visade 23.54 tror jag när Liam vaknade...vi hörde inte honom från början eftersom vi har våra sovrum i varsin ände av huset så han kom gråtandes ut i vardagsrummet då Alex gick upp och nattade om honom i sitt rum igen...han somnade om ganska fort faktiskt.
Klockan 5 nånting vaknade han igen, han kom in i vårt sovrum och la sig brevid mig sen somnade han om igen fram till klockan var 7 tror jag.
Vi är riktigt nöjda med detta och förhoppningsvis ger det med sig och bara blir bättre.
Vi berömde honom imorse och frågade om det var kul och skönt att sova på sitt rum.
mmmmmm svarade han.
Vi frågade om han blivit en stor och duktig pojke.
Jaaaaaa svarade han och bara log.
Sötnos.

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Duktiga Liam! =)

2010-11-28 @ 17:25:00
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Alexandra

ååå vad duktig han är=) får hoppas Emilia ör lika duktig.

2010-11-29 @ 09:41:39
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: farmor

nej nej, han börjar bli för stor min lilla kille.vill inte att det ska gå så fort, men det är ju så det ska vara. ge honom en stor kram från farmor.

2010-11-29 @ 15:05:54
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Var gärna med i tävlingarna som pågår i min blogg!

2010-11-29 @ 21:32:34
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Vildas mamma

Söt han är!



Nej jag resonerar som jag gör med dagis för att Vilda får lära sig precis samma saker på öppna förskolan. Där finns också jänåriga. Bara det att det är inte någon annan som uppfostrar henne, det är jag. Jag ser hur förkolärare pratar med barn och ibland säger de saker som inte är OK enligt mig och den uppfostran jag vill ge Vilda. Än är Vilda så liten så att jag itne riktigt kan prata ordentligt med henne om vad som hänt på dagis och jag vill att hon ska kunna berätta, innan jag lämnar bort henne. Känner inte att hon har behov av dagis än, när vi är på öppna förskolan ca 10-12 timmar i veckan ändå. :) Men alla gör som de vill. Vilda är ju självständig där borta också, gillar "fröknarna", slåss om leksaker med andra osv. Tror inte hon utvecklas sämre pga att hon inte går på dagis.



Har inte haft ork eller lust med andarna tyvärr... men sätter mig gärna med dig om vi träffas såklart, så får Martin ta Vilda eller nåt. Är så trött på kvällarna när jag väl har tid och lugnt till det. Hemskt ledsen att du får vänta :(



Kram!

2010-11-30 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0