Äckelheter och smaskigheter på jobbet

Jobbe veckan är slut och denna dagen har bjudit på både äckelheter och smaskigheter.
 
Imorse när vi skulle ha ut maskinerna från garaget upptäcker vi lite hushållspapper som ligger bakom huset, lite bruna fläckar var där på pappret med , sen ser vi högen.....fy f*******n säger jag bara, jävla svin som har satt sig där och gjort nummer 2, jag hulkade och hulkade.
Hur fan kan man göra nått sånt ?
(ingen av oss ville röra högen så den ligger kvar) blääääää

Sen fick vi en glad överaskning när vi samlade upp löv vid kyrkan....för ett tag sen lyfte vi upp en gravsten (natursten), en bamsing är det, vi lyfte upp den och la stenmjöl under eftersom den börjat sjunka ner i marken där kistan är, kistan förmultas ju och då sjunker ju även marken (det är därför de flesta gravstenarna står lite på sniskan)

Mammorna som har sina barn i den graven kom idag och gav oss en hel form äppelkaka med vaniljsås, de uppskattade jobbet så mycket och ville ge oss något. 
Sånt är riktigt kul när de visar sin uppskattning !




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja hon börjar bli stor nu snar jagar hon Liam=) Han har växt en del sen vi sågs, den lilla sötisen=) Vi får ta och träffas en dag.

2010-09-24 @ 19:32:49
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: farmor

jag visste att du är duktig, men nu får du en eloge från svärmor som är djupt imponerad. puss och kram.

2010-09-24 @ 20:22:07
Postat av: Vildas mamma

Usch vad äckligt... :S Lovar. Det var inte jag! Haha.



Kram!

2010-09-25 @ 10:24:50
Postat av: Alexandra

Ja jag hoppas det avtar annars komme hon bli super lång=) tiden går alldeles för fort..

2010-09-25 @ 14:03:39
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Theres - Mamma till Vincent & gravid

Har faktiskt inte testat den än. Men ska bli så skönt ikväll när ryggen börjar svika mig som alltid, haha. Ja det är ju rätt mycket mindre vete i den eftersom den ska hålla sig uppe. Har dock vetekudden också som är lite mer fyllig.



Det jobbiga är att vi inte har micro, då hade det ju gått snabbt att värma upp den när det svalnat :p



Hoppas allt är bra med er, ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att svara på kommentarer!!!



kram

2010-09-25 @ 17:53:18
URL: http://mammalivet.blogg.se/
Postat av: Theres - Mamma till Vincent & gravid

Verkar bara sagt pang här, idag kom ännu en kasse svamp hem hahah! Ge dig ut i skogen och kolla, helt fantastiskt med smörstekta kantareller på en toast :D

2010-09-26 @ 13:00:46
URL: http://mammalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0