Babyliss Easy Cut rekommenderas

Vi har köpt oss en Babyliss Easy Cut.


Alex skulle göra premiären igår, jag sa till honom att läsa instruktionerna innan han satte igång...jag hade redan läst dem i bilen på vägen hem så jag visste, men det jag sa till Alex gick nog in genom det ena örat och ut genom det andra...han var ju så inställd på att få testa den nya prylen och det direkt.

Jag hör ett skriii från badrummet och sen frågar han mig varför jag ställt in den på det näst lägsta steget..?????..jag hade inte rört apparaten men Alex trodde av någon konstig anledning jag hade suttit och meckat med den i bilen och förberett allt inför hans klippning när vi kom hem.
Men icke !

Och det var ju inte så att han provkörde maskinen på ett mindre synligt ställe ifall att det inte skulle bli snyggt direkt på huvudet, han körde en sträng mitt på skallen.
Jag kan ju säga er att jag fick mig ett gott skratt iallafall, det såg riktigt roligt ut, hade jag fått lov att fota honom igår så hade ni fått se men det fick jag absolut inte ;)

Resultatet blev inte alls tokigt ändå, han klär i det och det växer ju ut ganska fort igen.

Jag provade den idag på Liam, först körde jag på den högsta nivån och stegrade mig neråt 2 hack, det syns inte jätte mycket på honom men det blev jämnt och fin och inte sådär jätte långt som det var innan.

Detta är första gången jag vågar klippa Liam i hela håret...så fruktansvärt enkelt och resultaten blir super snyggt, sen ett annat plus är att barnet inte behöver sitta still, man kan klippa även om han springer runder utan att vara rädd för att göra honom illa.

Rekommenderar varmt denna makapären !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha smarte Alex tur det blev bra ändå=)

2010-09-13 @ 19:32:36
URL: http://mealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0