En dag i skogen

Idag tog vi en tur till skogen för att leta svamp...det gick inte sådär jätte bra med svamparna men vi fick en trevlig promenad med ett barn som älskade det och en hund som var överlycklig, Shelby var super duktig på inkallning, det trodde jag inte men även om hon fick upp nån lukt så tvärvände hon om jag kallade på henne....duktig !


ber om ursäkt för den dåliga kvaliten (mobilkamera)


Vi mötte en gigantisk myrstack, Shelby ser ju liten ut i jämförelse med stacken.



Sen åkte vi hem till mina föräldrar där Liam provade på att vara glasögonmodell.
Inte riktigt hans grej tror jag !




hopp hopp, det har han lärt sig hur man gör nu så det är det han går runder och gör hela tiden nu hoppar.




Kommentarer
Postat av: Vildas mamma

Inte så konstigt att ni inte hittade någon svamp, alla svamparna verkar ju ha flyttat upp till Stockholm...?! :P



Fy, vad söt han är, din lille grabb! Charmig i glasögon, haha. Hopp hopp hopp säger du. Vilda hoppar, men vågar inte släppa fötterna från golvet så det ser rätt skoj ut också.



Kram på dig!

2010-09-27 @ 22:03:23
Postat av: Emma - I väntat på ett januari barn

Jösses vilken myrstack :o Den var inte liten den!

Härligt med en skogspromenad, dock svårt med svamparna... Jag tror man är för sent ute, alla svampnissar har redan tagit dom!

2010-09-28 @ 11:59:28
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Nä vi har inte hurt den på babyproffsen utan jag har köpt den av en kompis... Ja vi tycker med den verkar kanon just att man slipper klödda med bältet var gång...

Ja det med toa papper har jag med hört :P Så det kommer med. Jag har skickat lösen på din fb mail :) Kraam

2010-10-01 @ 09:53:51
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Stephie&Modesty

Hej!! Tack så mycket för tipsen, jättebra- jag ska verkligen testa dem =) Ser ut som ni hade en jättefin dag i skogen, vilken myrstack!! och fina bilder på Liam, han börjar bli stor nu, riktigt söt är han =) men va äckligt i förra inlägget med nr 2.. örk! skitäckligt, tänk att folk gör så?!? =P Hoppas ni haft en fin helg annars!! Kram

2010-10-03 @ 08:44:55
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: tanja

Hej hej! Jag har varit in här och kommenterat förut :) Gud vad eran vovve har blivit stor! Hon är jätte fin! :) Det är kul att läsa eftersom jag också har en Grandis som är 1 år nu.. vi pratade lite förut då min Hera var liten! :) Hade bra! mvh Tanja och Hera

2010-10-18 @ 22:57:10
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0