Snopet värre

Imorse vaknade jag 07.00 av en hund som försökte sig på att smyga upp i sängen brevid mig...icke sa nicke...hon tittade på mig och såg allmänt snopen ut över att jag upptäckte henne. haha
Hon hade kvar tassen en bra stund på madrassen...vadå testa en ?! När jag halv reste mig upp så sprang hon sin väg. duns duns duns...mindre klumpig hund får man leta efter!

Ut och kissa henne, på med kaffet, ge hunden mat, förbereda vällingen, för hör och häpna...Liam soooov fortfarande, sen placerade jag mig framför tv och var halv vaken....

Halv åtta hör jag hur Liam stönar och stånkar i köket med att dra ut sitt täcke (stora snutten) från sitt rum ut i vardagsrummet...den vanliga rutinen bara det att jag brukar sova då och han redan hunnit upp i soffan med täcke och väntar på mig så jag kan slå på play house disney och ge honom vällingen.

Ja, han sitter ju inte och bara väntar utan han skriker mammmmma, mammmmma och vaknar jag inte av det kommer han in till mig och klappar mig på kinden och viskar mamma, kan lova er att jag vaknar då med ett stort leende (ibland ligger jag kvar bara för att han ska komma in hihi)

Han blev också kanske snopen imorse när han upptäckte att jag redan satt i soffan med vällingen på bordet...mähhh mamma sa han. hihi



Nä nu ska jag krypa ner brevid alex som däckade för ett tag sen, stackaren har jobbat från 5 till 19 idag....skönt med en ledig dag imorgon då !

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Haha, määh mamma! Kan riktigt se det framför mig, så gulligt :P



Kul hund du har! Vår ena katt har fått för sig att hon ska sitta utanför sovrummet mitt i natten och jama - tills jag kommer och klappar henne... Suck.



Förstår att du ligger kvar för att han ska komma in och väcka dig. Så mysigt! Vilda gjorde också något liknande härom dagen. Fast hon ligger ju bredvid mig. Men annars brukar hon bara skrika "ÄTA YOGHURT!" det första hon gör. Och går man inte upp då, ja då får man höra det 20-25 ggr till. God morgon liksom :P



Kram!

2011-03-01 @ 00:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0