Bilder på sovrummet Före/Efter

Nu förtjänar jag att sitta ner en stund. Har dammsugat (inget ovanligt) och tvättat golvet (ovanligt)
Man får passa på när Liam är på dagis så man inte får en massa miniatyr fotspår i det nytvättade golvet. Jag skulle behövt ett dagis till min överaktiva hund också för nu har jag Shelby avtryck på alla golven istället, men men. Rent blev det iallfall, nu slipper man ha svarta strumpor på sig för att inte se hur skitigt här var inne.
Vita strumpor som förblir vita, 1 dag håller väl detta eftersom hunden släppar in skiten igen.
.
Jag har glömt att visa er före och efter bilder på vårt sovrum som fick en makeover.
.
FÖRE
I denna röran bodde vi i ett tag, jag fick frispel !
.
.
.
.
EFTER
.

.

.

.


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Kul att få lite ordning och reda! Jag har ständigt projekt i huvudet men tyvärr ingen ekonom i för att göra något än så länge. Vi ska riva ner panel i köket, byta ut vitvaror, luckor och bänkskivor. Renovera badrummet helt. Vinna lite pengar? JATACK!

2011-01-12 @ 13:52:00
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Eva-Maria

Det där med maten är alltid ett litet orosmoment, finns en kille på dagis som i princip inte äter någonting alls. Vi har varit jättenoga med att aldrig tvinga William på något sätt med maten, vill han inte ha så får han hålla sig till nästa mål. Har än så länge fungerat bra, han smakar på det mesta och äter oftast helt okej. På dagis är han ett matvrak! Sedan äter han inga godsaker heller, i veckorna är det bara frukt mellan målen och på helgerna får han fika kaka o bulle ibland men inget godis än. Nu börjar han dock få upp intresset för det så blir spännande hur länge det kommer hålla =)

2011-01-12 @ 19:09:07
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

SÅ fint det blev! :)

2011-01-12 @ 22:18:39
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

tack för att du noterade det där med tiden. Verkar inte gå att fixa i den designen, så irriterande.



Var roligt med lite förnyelse, ljusa färger är så mycket finare. Gillar också shabby chic stilen! Vi börjar sakta men säkert komma iordning här hemma efter ungefär ett helt år så jäkla skönt!

2011-01-13 @ 22:38:34
URL: http://mammalivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja du Emelie, det är dig jag har att tacka, för att jag ens spanar in möbler och saker i det stuket, att fixa till dem och få egen touch på dem! Tänker ofta på dig när jag ser såna möbler.

Ja, loppisar hade suttit fint på vintern med. Jag missade alla i somras som jag ville gå på för jag jobbade... Vi kanske skulle anordnat nåt sånt =)

2011-01-14 @ 07:38:34
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja. Vi tar bara in saker vi själva vill ha, hade säkert gått jättebra... ;D

Ja, jag känner bara till de där stora loppisarna och vet inte riktigt var jag ska kolla heller för att hitta de mindre. Tidningen har vi inte...

2011-01-14 @ 08:36:24
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Sv: ja det gick lite fort där. Tror jag kunde hålla mig lugn dels för Caspers skull men sen dels för att jag verkligen trodde att det var LÅNGT kvar. Mindes från Caspers förlossning att det gjorde så mycket ondare mot slutet ju. Då låg man ju med lustgas och pep...



Så tror det var mycket det som gjorde att jag höll mig lugn. Sen vet man ju med andra barnet vad som väntar så tror jag kunde slappna av och vara avslappnad på ett annat vis. Med casper gjorde det nog så ont för att man spände sig och var nervös. Nu kunde jag slappna av och jobba med kroppen istället för mot den :)

2011-01-14 @ 08:42:22
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Sv: ja det gick lite fort där. Tror jag kunde hålla mig lugn dels för Caspers skull men sen dels för att jag verkligen trodde att det var LÅNGT kvar. Mindes från Caspers förlossning att det gjorde så mycket ondare mot slutet ju. Då låg man ju med lustgas och pep...



Så tror det var mycket det som gjorde att jag höll mig lugn. Sen vet man ju med andra barnet vad som väntar så tror jag kunde slappna av och vara avslappnad på ett annat vis. Med casper gjorde det nog så ont för att man spände sig och var nervös. Nu kunde jag slappna av och jobba med kroppen istället för mot den :)

2011-01-14 @ 08:42:22
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0