.

I förregår hann inte Liam träffa sin pappa alls på hela dagen.
Alex åker till jobbet när jag och Liam fortfarande sover.
När klockan slog 19.00 var pappa fortfarande inte hemma för han jobbade sent, Liam somnade sittandes i soffan 19.15, jag struntade i att väcka honom för att få på pyjamas och borsta tänderna, han fick lyftas in i sin säng som han var.
Han vaknade till vid 3 tiden på natten men somnade om lika fort igen, sen sov han ända fram till 7.30.
Snacka om att sova lännnnge !

Igår struntade han dock i förmiddagsluren, antar att det berodde på att han sovit så länge under natten, men hur han sen orkade vara vaken ända till 21.00 igår utan förmiddagsvila förstår jag inte.

Idag står tårtmakande på schemat, fylla tårtan med smaskig heter och sen modellera figurerna som ska vara ovanpå tårtan !
Imorgon ska den kläs med sockerpasta och dekoreras sen är den redo att hämtas/lämnas av beställaren som är min faster.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej! Vi tycker sele är jättebra, men jag har ingen aning om hur den är med dragiga hundar eftersom Doris mest traskar och luktar. Däremot var hon lite mer så när hon var yngre, när vi bodde i stan. Då köpte vi en nosgrimma, vet du vad det är? Testa! Då slipper du att hon drar, trycket ligger på nosen i stället för halsen på hunden, det gör alltså inte ont eller något. //Madelene med Doris

2011-01-30 @ 09:53:40
URL: http://gd.blogg.se/
Postat av: Madelene

Här, både bild och lite info, läs gärna på mer:



http://www.hundliv.se/productcart/pc/viewPrd.asp?idcategory=63&idproduct=329

2011-01-30 @ 21:16:39
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0