Full av energi idag.

Idag är jag full av energi, längesen jag kände såhär. Det känns som om jag skulle kunna springa ett maraton.
Solen skiner, och jag har precis städat ut julen ur vardagsrummet, det som var kvar, gardiner, nån kvarglömd tomte sen vi eldade upp granen i kaminen och ljusstakarna !
Nu är här ljust och härligt inne igen !
Nu får våren komma för jag är REDO.
Kid Rocks nya album spelas i mitt vardagsrum, vem slår hans röst ? Själva låtarna är inte speciellt bra men rösten är underbar.
Nu väntar bara ett berg med disk, en hög lika stor som ett hus till tvätt, men det tar jag ikväll.
Nu vill jag sitta lite och sen hämta Liam vid 14 sen ska vi ut och gå en liten promenad, jag, Liam och Shelby.
Får se om jag klarar av att ta lite foto samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0