Hos mormor och morfar

Håller på att spana lite på internet efter tips och ideer till en tårtbeställning jag har fått. Tror jag kommit på en skiss i mitt huvud jag vill ha, ska försöka få ner den på papper.
Fyllningen har jag redan kommit på så detta blir nog bra.
.
.
Idag är det ledig dag från dagis så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ! Liam sitter och leker med Duplo lego just nu.
.
Igår när jag hämtade Liam på dagis så ville han inte hem, jag försökte muta med att hunden satt i bilen och väntade på honom, men det gick inte...han sprang till leksakslastbilarna istället, sen sa jag att vi skulle köra hem till mormor och morfar...Ja dååå blev det fart på ungen, ut i korridoren, gav mig jackan och sprang sen ut för att hämta skorna, när han var färdig stod han och stressade mig medans jag tog på mig mina skor.
.
Full fart till bilen och tjatade om mommo och fammo, fammo är just för tillfället ett smeknamn på morfar, han sa morfar helt perfekt innan men sen tvärvände det och blev fammo, han gör det nog för att retas tror morfar så morfar kallar Liam för Lisa. haha
.
Fammo (hihi) gick upp på vinden där ute och plockade ner en plast kista till Liam, usch det lät hemsk, en kista med DuploLego i, inte en kista till Liam, ja ni fattar.
Liam's ögon höll på att ploppa ut när han såg vad som var i kistan...wihooo Leeeego.
Morfar var tvungen att leka med legot annars kunde det kvitta tyckte Lisa, ehh Liam !

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Börjar få slut på mutor för att få hem William från dagis. Gäller att vara lite listig annars blir det en fruktansvärd brottningsmatch när ytterkläderna ska på!

2011-01-14 @ 10:42:22
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Vad kul med tårteställning :) Du kommer göra en så fin tårta så ska du se :)



Sv: På ngt sätt så tycker jag inte det gjorde ont med Anna. Inte på samma sätt som med Casper.

Tror det var för att jag kunde slappna av. Dagen efter med casper hade jag ju sån träningsverk i hela kroppen. Hade jag inte denna gången...



Du som hade så hemsk upplevelse kring din förlossning din stackare. Hoppas verkligen du kan få prata med ngn om det om ni ska skaffa fler barn.. :)

2011-01-16 @ 10:26:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

Haha :) Det är lätt hänt faktiskt! Han går ju på hunddagis också så jag skriver ibland om hur jag varit på dagis och hämtat Oliver, och då brukar det alltid trilla in lite kommentarer om "Jasså, har du redan barn? Det visste jag inte!" :) Men det är alltså min hund!

2011-01-16 @ 11:08:42
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Sv: hoppas verkligen att du kan få stöd och råd och hjälp så att du kan få en fin förlossning och en fin upplevelse när ert barn kommer till världen.

:)

2011-01-16 @ 11:14:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0