Liam sovit bra.

Liam har inte kräkts mer och vi andra har inte blivit dåliga (än) så jag tror inte det var någon magsjuka. men det är fortfarande mysko.
.
Nu är klockan 7.05, jag och Liam sitter och myser i soffan framför play house disney.
Inatt har Liam sovit OTROLIGT bra, duktiga killen, han har inte vaknat en enda gång (inte vad jag hört iallafall, kanske jag som sovit otroligt bra)
Han kom in tassandes till mig 6.40...visserligen skit förbannat över att inte pappa var uppe och kunde ge honom välling, han jobbar ju !
.
Nu sitter vi här och ska snart klä på oss kläder och göra oss redo för dagis som börjar 9.00.
.
Det är så roligt nu på morgnarna när Liam ska till dagis, han tjatar om det, han trivs där och det är verkligen super skönt.
Förrut var det gnäll och gråt varenda gång man körde in på infarten till dagis, gråt när man kom in, gråt när man sa att man skulle gå, panikgråt när man gick.
Ibland smög jag ut utav att säga hej då till honom, det funkade sa fröknarna för han letade inte efter mig sen, men jag vill ju gärna säga hej då och få puss och kram, så jag började med det och det går hur bra som helst nu.
Ibland har han inte tid att säga hej då heller, han liksom bara viftar lite med armarna medans han tittar åt ett annat håll.
Jag brukar då fråga honom om inte mamma kan få en puss och kram, då kommer han suckandes och ger mig en. haha

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejsan, tack så mycket ^^

jag skrev till dr.oetker bara och frågade om de hade lust att sponsra min matblogg och det ville de :) de krävde inget i gentjänst men jag gör ändå lite reklam för dem då och då när jag använder deras produkter som tack för alla grejer jag fick.

2011-01-20 @ 19:22:15
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: Sofias smycken

Hehe, okej.

Ja, dom klingar/plingar lite svagt.

Låter ju hemskt om dom ska skramla! :P

2011-01-20 @ 21:55:01
URL: http://sebra.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma

Skönt att han inte kräkts mer. Vi hade också så för ett tag sedan. M fick någon sorts 3-timmars maginfluensa och ingen annan fick nåt. Så himla skumt. Oh well. Huvudsaken att det är över!!



Härligt också att han trivs så bra på dagis. Vi var på Öppna Föskolan fyra dagar den här veckan, tog kol på både mig och Vilda. Helt utslagna båda två, haha. Men jag gjorde faktiskt en semla idag, av papper, så att pyssla är ju skoj trots att man är 25 :P Skönt att det är på dagisnivå också, slipper man lite av prestationsångesten ;)



Kram på dig!

2011-01-20 @ 23:53:31
Postat av: Sabina

Svar: Nej det var bara en gång. Men jag hoppas att jag hamnade i nåt system så att jag får fler gånger ^^

2011-01-21 @ 07:12:58
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Skumt det där när sjukdom bara kommer och går sådär utan ngn förklaring eller anledning. Men skönt när det försvinner iaf :)

2011-01-21 @ 12:10:45
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0