Fredag, Lördag och söndag

I Fredags hade vi en överaskningsfest för min lillebror Rasmus som tog examen som LantMästare.
Gissa om han blev chockad och väldigt glad, så himla roligt.
Skål...gott med Zingo.
Elin lagom nöjd efter fått i Rasmus "kaffe" som han trodde det var !
LÖRDAGEN ÅKTE VI TILL ESLÖV FÖR ATT KOLLA PÅ KOPTER OCH YGPLAN.
LIAM VAR VERKLIGEN I SITT ESSE HÄR...MÅÅÅÅÅNGA FLYGPLAN ATT TITTA PÅ !



SÖNDAGEN FIRADE VI ALEX (4/6) MONICA OCH SEBBE (6/6) HEMMA HOS SVÄRFÖRÄLDRARNA MED KUSINER.
Liam och hans ena kusin Felicia leker så fin tillsammans.
z



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Vilken helg ni haft. :) Grattis till din bror! Kan tänka mig att han blev överraskad. :)



Jag har en fråga gällande tårta. Får jag fråga om det? Hur gör man ahlgrensbillar fluff? och vad kan passa bra till det? Fyller 25 snart så tänkte man kunde ha en kul tårta. Men fantasin är ju usel, så tänkte man kunde ju fråga dig. Kram

2011-06-09 @ 09:56:28
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Grattis till Rasmus! Så roligt med överraskningsfest, har jag alltid önskat mig =)

2011-06-09 @ 11:51:39
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Härliga bilder. Ni ser ut att ha haft en härlig helg.

Kul med lite överraskningsfest :)



Kan tänka mig att LIam var helt i extas med så många lygplan och sånt! :)

2011-06-09 @ 17:24:11
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0