Morsdag tårtor + födelsetårta

Nu kommer bild bomb på tårtor.
Morsdag tårtor till min mamma och Alex mamma.
Alex mamma fick i sin tårta Violmousse + glasskräm på ljusabottnar. Täckt med marsipan.
Min mamma fick blåbärsmousse + Lemoncurd. Dekorerad med grädde och har en spegel av blåbär och hallongele.
(min väldigt fula Lilja som jag först la uppe på tårtan men kom på sen att den smälter pga sugarpasten, fick lite konstiga kommentarer av min bror och pappa...Vad är det...BACON ???)
Tredje tårtan är just till 3 st födelsegrisar. Min sambos mamma, min sambos lillebror och min sambo själv.
Ljusa och chokladbottnar varvat. Glasskräm, hallon+blåbärs kompot och Lemoncurd. Dekorerad med grädde.

Kommentarer
Postat av: Sofie -Mamma till två små

du kan verkligen allt du; grädde, SP, marsipan du behärskar rubbet :) Ser som alltid supergott ut och snyggt! :)

2011-06-09 @ 17:22:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 03:44:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0