Lite nytt

Dålig updatering lite överallt nu...

Jag och Alex har haft Lunginflammation som börjar klinga av nu....Jobbigaste som är kvar nu hos mig är min förbannade hosta som gör att jag kräks varje morgon, den satans huvudvärken som inte alls vill ge med sig...gör ont i ögonen så fort lite solljus tittar in.

Känner mig så förbaskat svag och tror jag sover mesta av tiden nu, inget roligt alls då hemmet förfaller känns det som, tvätt korgen svämmar över, Liam är rastlös och jag orkar inte sysselsätta honom mer än att sätta på en film till honom. Piii vad jag känner mig lat, elak och dum.

Önskar bara jag kunde må bättre snart och att denna svaghetern ger med sig.

Annars är det inte så mycket mer nytt som hänt förutom att jag börjar ångra mig rejällt att jag är gravid...kanske lite sent att ångra sig nu i 7 månaden.

Som de flesta vet är jag riktigt rädd för en förlossning till så igår fick jag prata med en "läkare" inne på KK i Lund, samtalet gjorde inte det hela bättre då jag stor tjöt hela tiden i stor sett (stackaren måste ha varit helt vätt skrämd)

Jag vill ha ett kejsarsnitt och har läst på väldigt mycket om detta och har kompisar som gått igenom det så jag vet att det inte är en enkel sak att göra, barnet kommer inte på posten direkt och det vet jag.

Jag fick ett nytt Ultraljud den 13 december då vi ska kolla om min moderkaka fortfarande ligger lågt ner för då är det inget snack om saken, då får jag ett kejsarsnitt oavsett.
Men OM den nu har flyttat på sig så får jag gå på ytterligare samtal där de ska försöka vända mig till en vanlig förlossning.

Det känns skit helt enkelt nu !

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Åh din stackare...

Du är världen bästa mamma ändå fast du inte orkar och tvätten svämmar över.

Din lilla gosse kanske är lite rastlös men att du finns är nog för han...



Minns så dåligt man mådde för Caspers skull för att man inte fanns på samma sätt där i slutet på graviditeten när orken försvann.

Men man är en bra mamma ändå.



Hoppas att du får bra stöd och råd och hjälp inför förlossningen vilket sätt det än blir!

Det sägs att man glömmer hur det var men när man haft ont både i kropp och själ långt efter så sitter det kvar...



Kämpa på!

2011-11-15 @ 20:23:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag finns här för dig om du behöver prata eller stöd under samtalen. Bara ring mig.

Kram

2011-11-20 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0