Home made KöksÖ by PaPPa

Jag har världens bästa och duktigaste pappa som bygger saker till mig.
Sänggaveln som jag önskade mig i 25 års present har han och mamma gjort till mig, den kan ni se HÄR.
Drömsängen eller vad ?
Nu har han gjort det igen....jag bad om en "enkel" köksÖ, som jag kan rulla ut i mittten av köket och kavla sockerpastan till mina tårtor på..... jag är såååå trött på att dunka huvudet i köksskåpen varenda gång jag ska kavla till en tårta !
Min pappa har lagt ner ofantlig tid på denna och jag hade inte kunnat bli mer nöjd.
Igår målade jag den med utspäd vit färg så den fick lasyr effekten. Nu ska jag bara klarlacka ovandelen.
Nu har jag mer plats/förvaring åt mina tårt tillbehör....som har en förmåga att föröka sig !
Denna har han också gjort...en tårtsnurra.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Han är verkligen makalös din pappa! Önskar så att jag kunde göra saker och var pysslig och duktig på sånt!



Han är verkligen jätteduktig din pappa. Avlastningsytor i ett kök kan man inte få för många av inte...

2011-10-05 @ 08:22:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0