8 dagar kvar

Nu är det inte många dagar kvar, fast dessa 8 dagarna är nog som längsta 8 dagarna på hela året. Inget har hänt förutom en slående trötthet och illamående, ryggen har jag fått mer ont i också men inte i nederdelen utan mer där njurarna sitter, en lam känsla som trycket hela tiden. Magen min har sjunkit rejält och är inte alls fin längre, känner mig som ett hängbukssvin ;) Jag längtar inte alls till smärtorna men längtar efter det lilla som är i magen, fast han känns inte så liten för nu är där trångt och är inte alls skönt när han rör på sig. Ut ut ut! Nu lite vila i soffan efter allt jag gjort idag, är helt slut i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Nu är det inte långt kvar inte..

2012-01-30 @ 20:52:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0