Bilbyte idag

Sitter här med en kopp kaffe och försöker vakna till efter en ganska så sömnlös natt, Liam har fått nån konstig släng av ögoninflammation tror jag då han vaknar 1 gång i halvtimmen och bara är allmänt gnällig så inatt har han fått sova inne hos oss nere på golvet så jag har sluppit springa som en galning genom huset.

Även om han inte vaknat om nätterna så sover jag inte så bra nu heller, gör ont att vända på sig så jag vaknar varje gång jag byter ställning, är trött men ändå inte då jag är rastlös hur man nu kan vara det klockan 1-4 på natten ?!
Antar att det är för att det börjar närma sig nu och att man inte kommer till ro riktigt.

Idag ska jag städa ur vår saab 9-3, tömma den på ALLT som är vårt, lasta in sommarhjulen för att sen byta in den ikväll mot en Volvo v70....Känns ganska så vemodigt då jag inte är nått större volvo fan (som de flesta av er redan vet)

Men som Alex säger, nu har jag fått "välja" bil i 7 år så nu var det banne mig hans tur tyckte han....ja han är lycklig men tyvärr inte den som kommer att köra bilen dagligen vilket är jag.

Vi byter in saaben för att få mer plats i baksättet till våra små skatter....där är så fasligt dåligt ben utrymme där bak i saaben så det är nästan omöjligt att ha bilbarnstolar där, och har man det så kan man inte köra bilen eller sitta i passagerarsättet. Tyvärr.

Innan bilbytet ska jag in och hämta Matkassen för denna veckan, vi fick Icas matkasse i julklapp av mina föräldrar...kan starkt rekommendera detta då det sparar en massa tid och tänkande, och pengar om inte annat då det alltid slinker ner en massa annat i vagnen när man handlar själv.
Bild på mig, Liam och Ådi. Liam var sur och Ådi var nyfiken !


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är lite att tänka på när man ska ha två bilbarnstolar minsann.. Tror nog att du kommer bli nöjd med bilen! :)



Ha en fin dag!

2012-01-09 @ 09:42:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Susan med mini i magen- England

Tack för svar.

Det visades sig att alla nycklar fanns med, men gud vad svårt det ändå var att skruva ihop den! :P

2012-01-14 @ 21:28:41
URL: http://silee.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hej hej du har fått en liten award :) http://lillgarden.blogg.se/2012/january/award-1.html

2012-01-18 @ 15:44:30
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: anne

vikken söt pojk du har!!! :)



//suomigirl från familjeliv.



ska bli spännande att följa dig här oxå!

2012-01-18 @ 22:40:48
URL: http://annemariax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0