Vecka 38

Vecka 38
18 dagar kvar nu till den 6 feb.
16 dagar kvar till den 4 feb då min egen uträkning är
15 dagar kvar om man ska utgå från att Liam kom 3 dagar tidigare.

Spännande detta.

Har börjat få förvärkar som innnnte är sköna, känns som att ryggen ska knäckas
huvudvärken hänger på fortfarande den också.
Högt blodtryck har jag fortfarande.
Men man ska väl inte klaga för mycket när man har världens goaste 2½ åring här hemma som förgyller ens dagar (och gör en gråhårig).

BB väskan är halv packad, jag tröttnade nånstans på vägen när bebiskläderna åkt ner, sen var det inte lika roligt längre när man skulle tänka på vad JAG ska ha med mig...nä den får nog stå där tills det blir panik.

Liam's "åka iväg" väska är inte heller packad, inte för att det är jobbigt att packa ner ombyteskläder, blöjor, våtservetter, välling, tandborste mm. bara att jag inte kommit så långt än !

Spjälsängen står fortfarande på vinden omonterad....
Vad har jag gjort för att förbereda då ? Jo jag har tvättat kläderna och tar det andra som det kommer.


Hormonmonster kan man kalla sig själv nu, så jäkla jobbigt att veta om det också....Ena stunden är man rasande för något man egentligen inte har en aning om, löjliga saker som kanske att dassapappret tar slut på rullen trotts att där står en ny rulle precis bredvid.
Andra stunden stor tjuter man för att man inte har just det man är sugen på hemma och att ingen vill åka och handla det till en, då vänder det på 3 röda och man är skit förbannad igen.
Ja jobbigt värre men INGEN fattar ju.....;)

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Nu är det nära.. det är inte långt borta nu ska du se... Slutet kan vara olidligt men det är snart över! :)

2012-01-21 @ 12:16:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0