4 tårtor på det nya året.

Tårtbakandet har kommit igång igen så smått, det jag hinner och orkar änsålänge med en 3 veckors bebis.

Här bjuder jag på fyra tårtor som gjordes klart igår.

Den första är till min bror som fyllde 25 år igår, grattis igen och hoppas du fick en fin dag!
Fylld med Chokladmousse och tropiskafrukter mousse.
spacklad med marängsmörkräm, dekorerad med sockerpasta.


En bebis med blomkrans runt om sig fylld med tuttifrutti fluff.
spacklad med marängsmörkräm, täckt och dekorared med sockerpasta.


Fylld med gräddkolafluff, spacklad med marängsmörkräm, täckt och dekorerad med sockerpasta.


Spöket Laban, Labolina och Lill Prins Bus har piknick på ängen med blommor.
Fylld med Chokladmousse och päronmousse.
Spacklad med marängsmörkräm, täckt och dekorerad med sockerpasta.



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

SÅ vackra!

Ska försöka se om jag kan hitta ngn som vill göra en traktor tårta till sonen nu när han blir tre.. tror det kan uppskattas :)

Underbart vackra :)

2012-03-03 @ 12:57:56
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Thina

Åh, du är så himla duktig! Vad jag önskar att jag kunde göra så fina tårtor till Nellies dop.

Har förresten inte tänkt på att Nheo och Nellie föddes på samma dag!

2012-03-23 @ 12:07:12
URL: http://thinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0