Gråa hårstrån...

Natten har varit piss men det glömde jag lika fort när Nheo vaknade...fick det största leendet av honom när jag skulle plocka upp honom...då glömmer man alla bekymer, tröttheten och frustrationen.

Tröttheten börjar komma ikapp en nu, har inte sovit alls bra sedan förlossningen. Max 3-4 timmar per natt får jag och dom är inte sammanhängande heller, hade dom bara varit det så hade det varit lugnt.
Nu smyger sig huvudvärken på, segheten, glömskheten...ja man går i sin egna lilla värld och kan glömma vad man heter i mellannamn ibland.

Liam har varit hemma från dagis idag då det är fredag och mitt huvud är söndertjatat med VARFÖR DET... ohhhh dessa varför, varför tittar du på tv, varför matar du Nheo, varför tittar Nheo på dig, varför måste man äta.... bla bla bla.

Ser ni några grå hårstrån på mig så vet ni varför.

Annars har dagen varit bra, Nheo har sovit hyfsat bra, 2 timmar hit och ditt, ätit lite men han har varit på bra humör när han har varit vaken och jag har fått massssssor med leende och en del gurgel. Fick till och med en del bild bevis på hans glada jag idag.

I och med Nheo sovit så bra och Liam tog en lur vid middag (kors i taket) har jag hunnit med och modellera Blixten Mcqueen till morgondagens tårta, gjorde även en modell till Liams tårta på onsdag då han blir 3 år.
Jag hann också dammsuga hela huset, tagit disken 3 kanske 4 gånger, glott på tv lite, svarat på varför frågor när Liam vakna, ja det första han sa när han vakna var 'varför sitter du där?' -för att jag vill, svara jag....gissa 3 gånger vad Liam sa då ??????????????

Ja det var vår dag det, sen kom Alex hem 18.30 och då åt vi och nu har Alex och Liam däckat i sovrummet...Nheo ligger också däckad fast i soffan brevid mig och kissen.


Bild från i onsdags när vi var i Lund, Nheo sov sig igenom allt pillande.


På väg att le


Kittlig under trippel hakorna


Pannkakor till lunch i förregår framför tv.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: just i stunden är "hyssen" sådär men efter ett tag kan man skratta åt det och le lite gott :)



Vilka fina bilder..



Casper har tack och lov inte kommit på VARFÖR än! :)

2012-03-18 @ 08:21:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: bara för att jag skrev så så började casper med VAD E DET! hör nog det en sådär tre miljoner gånger om dagen numera, haha :) varje ålder har sin tjusning eller vad är det det heter! :)



2012-03-20 @ 11:54:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: isabellaevita

sv; Gu vilka härliga bilder :)

Sjaltygen är stretch japp! Tycker absolut du ska köpa i en tygaffär istället..säg till om du vill att jag ska ta mått :) Kram!

2012-03-21 @ 01:25:58
URL: http://isabellaevita.blogg.se/
Postat av: Jenny och Vilda

Vilka fina pojkar du har!! Och så himla lik Nheo är Liam! Särskilt på den nedersta bilden tycker jag. Underbara! <3

2012-03-24 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0