Liam 3 år

Den 21 mars blev min lilla pojke 3 år...herregud... 3 år gammal redan...vart tog tiden vägen ?


Den bästa presenten var cykeln säger han (jag tror honom)

fyller man 3 år ska man ha 3 tårtor...eller ?! ;)





På bilmässan trodde jag Liam's ögon skulle poppa ut...största idolen Blixten Mcqueen fyllt i ett helt rum ju.




har så många fina bilder från hans dag, men lägger bara ut dessa för annars skulle det ta en evighet för mig.

Liam tackar alla så hemskt mycket som var här på hans dag och gav honom sååååå många fina presenter.

Nu består hans rum till hälften av Blixten saker....nöjd unge ? haha

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

GRATTIS GRATTIS till er treåring! Känns som att det var igår du gratta mig till att ha fått bebis medan du ännu vänta och vänta!



Än en gång GRATTIS!!

2012-03-31 @ 15:41:11
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0