Idag

Liam är hemma fr. Dagis idag, lite feber idag med men inga andra symptom som tex förkylning vilket är konstigt, bara feber sådär helt plötsligt !!!

Liam har suttit och spelat Xbox nästan hela dagen, kissepaus, handlingspaus och fikapaus har kommit emellan.

Jag har fööörsökt modellera lite, en traktor och en lastare ska hämtas imorgon MEN så fort jag börjar prassla med påsen som jag har sockerpastan i, då vråååålar nheo och blir helt hysterisk. Varenda gång alltså, så jag har fortfarande inte kommit så långt !

Vad mer som är lite roligt är att jag tagit emot 4 nya tårtbeställningar idag och en av gångerna hittar jag inte nheo efter jag lagt på luren, då har busen krupit upp in under köksön och lagt sig där haha
Soffbordet har fått glida undan när nheo är vaken för han ställer sig upp nu mot, ja allt men favoritplatsen är soffan, så bordet fick flytta på sig så han inte trillar och slår sig på de räliga hörnorna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0