Tutt Tårta

Fick en panik beställning av grannen, hennes man fyller år idag och ville ge honom en tårta, inget speciellt sa hon då hon var ute i såååå god tid =) 
 
Självklart fixar jag en tårta och min första tanke var att göra en vanlig, stilren tårta...men huuuur kul är det då ? 
Jag fick upp en idee i huvudet som jag velat prova ett tag men har inte haft tillfälle att göra någon till nån än så jag frågade frugan om det var OK med en tutt tårta eftersom barnen också skulle äta =) 
 
Det var ok sålänge den var nått sånär rumsren ;)
 
hoppas denna blir uppskattad av herrn i huset ! 
 
Fyllningarna och bottnarna blev lite "ta vad jag har" Brösten är coklad bottnar, kroppen är vaniljbottnar, vitchoklad med smak av apelsin på ena lagret, vaniljgrädde på andra lagret spacklat med chokladsmörkräm. 
Sockerpastan som är hudfärgad har en smak av apelsin. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Åh vad kul med en lite "annorlunda" tårta. Himla kul. Och jag tror nog mannen uppskatta den, hihi.

2012-10-03 @ 19:31:29
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0