Semestern 2013

Alex började sin semester själv med barnen 1 vecka innan jag tog semester. 
sammanlagt hade Alex 5 veckor och jag 3 veckor.
 
Första veckan jag jobbade och Alex var hemma med barnen var seeeeeeg...det tyckte Alex också då han hade dålig fantasi på att roa barnen, våra barn klättrar på väggen normalt efter 1 dag hemma så ni kan ju själva tänka er hur rastlösa dom var. 
 
Veckan jag tog semester började jag med tårtbeställningar, sen åkte vi till Öland, vi hade kanonväder, åkte och strosade vid hamnen, badade i havet, kollade in slottsruinen, var på Ölandsdjurpark, badade i vattenland, jagade myggor, målade, shoppade mm. 
Underbart med andra ord. 
 
Liam blev mest utsatt av myggorna, hela han svullnade upp och myggbeten var stora som golfbollar, bara han i familjen reagerar så på myggen och vi kunde inte mer än tycka synd om vårt lilla svullo, vi smorde och smorde men inte hjälpte det. 
Liam klagade inte allt för mycket heller trots att han såg ut som en nåldyna som fått svälla i vatten, visst kliade det sa han..... 
 
Nheo...vår marodör...ja han var på och pillade på allt som vanligt och utsatte sig själv för fara hela tiden...den ungen skulle behöva ett koppel och en gnutta rädlsa i själen. 
 
Men trots hjärtat i halsgroppen mesta delen av semestern och medlidandet av Liam så har vi haft en underbar semester. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Härliga bilder!
Så stor LIam blivit!

2013-08-12 @ 16:10:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Låter som en fin semester på Öland. Själv har vi inte gjort något vi sagt skulle göras. Men vi hoppas kunna bocka av något om sommaren vill komma tillbaka :D

2013-08-13 @ 09:37:21
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0