Idag för 1 år sedann

Idag den 6 februari för ett år sedan....
 
 ....var en dag jag väntat på i 9 månader och kan liknas med julafton, jag gick på helspänn, bara väntade på minsta lilla tecken.....
 
....ingenting, ingenting hände. 
Ohhh herremin jesus vad besviken jag var när jag gick och la mig, IDAG var ju dagen D, varför hände inget, jag skulle inte gå över tiden, det var inte så vi kommit överens, jag skulle ju in på bb en hel månad tidigare än beräknat enligt alla sjuksköterskor och min mvc, denna eviga väntan kändes väääääldigt lång när man egentligen var beredd redan i januari. 
 
Skrutten hade det för bekvämt i magen han.
 
Jag gjorde allt, stor städa, kravlade mig ner på golvet med dammsugaren för att komma åt under sängen, tvätta fönster utvändigt i minusgrader vilket inte var smart, städa bilen, var ute med hunden på promenad, gjorde räliga hexbryggder jag läst mig tilll på familjeliv.se mm.....INGENTING funkade. 
 
Jag kände mig så lurad när jag gick och la mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0