Nya ord från Liam

På dagis har Liam en bästa vän som heter Erik, en sån bästa vän som man inte kan vara utan när man är på dagis. 
Erik har lärt Liam en mening (säger Liam)
Första gången jag hörde det trodde jag att jag skulle kissa på mig så mycket jag skratta för det lät så fruktansvärt kul i det sammanhangen han sa det och han sätt att säga det på.
 
Meeen du, sära lilla ven. (kära lilla vän)
 
jag kommer inte ihåg hur han sa det första gången, alltså i vilket sammanhang, men kul var det, nu säger han det typ om man gör något fel, eller tappar något osv. 
 
och
 
Detta sa han igår när jag satt och huttrade i bilen, jag frös så mycket att hela bilen skakade när vi körde, Liam frågar VAD GÖR DU och jag svara att jag fick en rysning för jag fryser så mycket, och då kom det....
....Amen mamma, nuuuu får du ge dig!!!!
 
HAHAHA jag skratta och skaka så mycket att Liam blev irriterad på mig. 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Dom är bra roliga dom där små barnen... ;)

2013-01-24 @ 21:17:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0