Inskolning nummer 1

Den 2 april börjar jag skola in Nheo på dagis, min lilla plutt, det kändes inte alls bra. 
jag hade magkänslan att detta var fel eftersom han inte alls var sig själv, han hade Ont av öronen, konstant öroninflammation sedan julafton 2012 är väl inte det så konstigt han hade ont. 
 
Vi väntade på en Operations tid för rör men vi visste inte hur lång tid det kunde ta och jag var ju tvungen att börja jobba så att vänta var inget alternativ då vi inte har någon annan som kan ta hand om barnen medans både jag och Alex jobbar. 
 
Han gick på antibiotikan Bactrim när han började skolas in så den dämpade den värsta smärtan men det var ändå inte OK, han vägrade släppa mig 1 sekund, ville inte leka, ville inte ens att någon annan skulle titta på honom, att få Nheo att sova middag var inte någon idee det heller. 
Denna veckan var inte alls rolig för varken Nheo eller mig så vi avbröt det hela och jag fick ett samtal från Kristianstad sjukhus om en akut tid....det kunde inte ha kommit mer lägligt. 
 
Tiden blev den 9 april.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Stackars liten.. Att ha ont i öronen måste vara hemskt... usch... Skönt att ni fick tid och kan fixa detta!

2013-06-30 @ 11:06:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0